Podzim v Lašském muzeu bude prodchnut automobilkou Tatra. Autům a jejich výrobě se však budeme věnovat pouze okrajově. Výstava, na níž Vás srdečně zveme, si jako své téma zvolila činnost oddělení podnikové propagace v letech 1945 – 1992.
Většinu z Vás bezesporu napadá otázka, co může být na propagačním oddělení tak zajímavého, že si zaslouží vlastní výstavu a proč jsme si k prezentaci nevybrali raději materiálovou účtárnu, zkušebnu motorů nebo kovárnu zápustek? Propagační oddělení totiž, ač se to nemusí na první pohled zdát, mělo patrně největší vliv (pomineme-li automobily samotné) na formování obrazu celého podniku, na utváření jeho zvučného jména a vytváření „atmosféry“ automobilky.
Krom tradiční propagace firmy a jejích výrobků po celé zemi a ve světě se propagační oddělení věnovalo dokumentaci města a závodu, zajišťování oslav, výzdob podniku, vydávání závodního časopisu či zadávání nebo přímo výrobě nejrůznějších propagačních předmětů – letáků, brožur, odznaků, hraček, nálepek atp.
Ještě jednou Vás tedy zveme na otevření výstavy, které se bude konat 6. září 2013 v 17 hodin v prostorách Lašského muzea v Kopřivnici.